FAQ – pomoc

O której można się zameldować i o której należy opuścić apartament?

Meldunek możliwy jest od godziny 14:00. Opuścić apartament należy do godziny 11:00. Jeśli chcieliby Państwo zameldować się wcześniej bądź opuścić mieszkanie troszkę później proszę o kontakt. Sprawdzimy czy jest taka możliwość. Jesteśmy bardzo elastyczni, więc jeśli tylko będzie to możliwe umożliwimy Państwu wcześniejszy meldunek bądź późniejsze wymeldowanie.

Czy są jakieś dodatkowe opłaty niewliczone w cenę pobytu?

Nie. Wszystkie koszty są ujęte w cenie (np. sprzątanie, ręczniki, pościel).

Czy późniejsze zameldowanie jest dodatkowo płatne?

Nie. Nie pobieramy opłat za późne zameldowanie.

Czy można zamówić transport z lotniska?

Tak. Możemy zorganizować dla naszych gości bezpośredni transport z/na lotnisko. Współpracujemy z profesjonalną firmą zajmującą się transportem osobowym. Kierowcy mówią w języku angielskim. Auta są nowe i bardzo komfortowe. Kierowca będzie czekał na naszych gości w strefie przylotów z wydrukowanym imieniem i nazwiskiem osoby przylatującej. Opłatę należy uiścić bezpośrednio u kierowcy. Koszt przejazdu dla maksymalnie 4 osób to 85 zł (20 EUR). Natomiast dla grup powyżej 4 osób to 120 zł (30 EUR).

Czy ręczniki i pościel są zapewnione?

Tak. Zapewniamy (bezpłatnie) zarówno ręczniki jak i pościel.

Czy znajdę w apartamencie suszarkę, żelazko i deskę do prasowania?

Tak. Suszarka, deska i żelazko do prasowania są dostępne w każdym apartamencie.

Jak wygląda odbiór kluczy do apartamentu?

Informacje dotyczące meldunku dostaną Państwo w mailu potwierdzającym rezerwację. Przywitamy naszych gości bezpośrednio w apartamencie i przekażemy klucze.

Czy oferują Państwo jakieś wycieczki w Krakowie i poza?

Tak. Współpracujemy z jedną z najlepszych agencji turystycznych w Krakowie. W zakładce „usługi” znajdą Państwo całą naszą ofertę. Prosimy o zapoznanie się z nią i jeśli będą Państwo zainteresowani którąś z pozycji prosimy o kontakt a my zajmiemy się organizacją.

Czy zapewniają Państwo łóżeczko, krzesełko bądź wanienkę dla dzieci?

Tak. Możemy zorganizować dla naszych młodszych gości zarówno łóżeczko, krzesełko czy też wanienkę. Prosimy o wcześniejszą informację, że będą one potrzebne.

Czy znajdę na mieszkaniu jakieś rekomendacje, co do restauracji, klubów czy też miejsc wartych odwiedzin?

Tak. W każdym apartamencie będzie czekał na naszych gości katalog z rekomendacjami i opisem głównych atrakcji w Krakowie.

Czy WiFi jest dostępne w apartamencie?

Tak. W każdym apartamencie jest WiFi. Nazwa sieci i hasło będą czekały na naszych gości w apartamencie.

Czy mogę przyjechać ze zwierzakiem?

Bardzo lubimy zwierzątka, ale ze względu na komfort wszystkich gości nie zezwalamy na ich pobyt. Liczymy na Państwa zrozumienie.

Czy można palić w apartamencie?

Aby utrzymać nasze apartamenty zawsze świeże i przyjazne wszystkim gościom nie zezwalamy na palenie wewnątrz apartamentów.

Czy kuchnia jest w pełni wyposażona?

Tak. Nasze apartamenty posiadają w pełni wyposażone kuchnie. Znajdą Państwo w nich wszelkie potrzebne sprzęty i naczynia do przygotowania posiłków. Dodatkowo, w każdym apartamencie jest toster, mikrofalówka i express do kawy (głównie przelewowy).

Czy mogę liczyć na zniżkę?

Przy długoterminowych pobytach oferujemy atrakcyjne zniżki. Prosimy o kontakt w celu otrzymania więcej informacji.

Czy właściciel mieszka w tym samym budynku?

Nie. Aczkolwiek, jesteśmy dostępni 24/7.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów:

1) rezerwacja przez maila bądź telefoniczna
2) rezerwacja online przez moduł rezerwacji
3) rezerwacja przez serwisy internetowe takie jak Airbnb bądź Booking

Polecamy rezerwację bezpośrednią (opcja 1 i 2) aby uniknąć dodatkowych kosztów administracyjnych.

Jakie są warunki rezerwacji?

Przy rezerwacjach dłuższych niż 3 dni prosimy o przedpłatę w wysokości odpowiadającej kwocie jednej doby.

Jaka jest minimalna i maksymalna długość pobytu?

Z reguły wymagamy rezerwacji na minimum dwie doby. Aczkolwiek, w wyjątkowych sytuacjach zezwalamy na pobyt jednodniowy. Długość pobytu ogranicza jedynie dostępność apartamentu.

Czy apartament jest przystosowany na podróż służbową?

Tak. Każdy nasz apartament jest przystosowany na pobyt w celach służbowych. Znajdą Państwo miejsce do pracy, a WiFi nie sprawi trudności w szybkim połączeniu z siecią.