O której można się zameldować i o której należy opuścić apartament?
Meldunek możliwy jest od godziny 14:00. Opuścić apartament należy do godziny 11:00. Jeśli chcieliby Państwo zameldować się wcześniej bądź opuścić mieszkanie troszkę później proszę o kontakt. Sprawdzimy czy jest taka możliwość. Jesteśmy bardzo elastyczni, więc jeśli tylko będzie to możliwe umożliwimy Państwu wcześniejszy meldunek bądź późniejsze wymeldowanie.
Czy są jakieś dodatkowe opłaty niewliczone w cenę pobytu?
Nie. Wszystkie koszty są ujęte w cenie (np. sprzątanie, ręczniki, pościel).
Czy późniejsze zameldowanie jest dodatkowo płatne?
Nie. Nie pobieramy opłat za późne zameldowanie.
Czy można zamówić transport z lotniska?
Tak. Możemy zorganizować dla naszych gości bezpośredni transport z/na lotnisko. Współpracujemy z profesjonalną firmą zajmującą się transportem osobowym. Kierowcy mówią w języku angielskim. Auta są nowe i bardzo komfortowe. Kierowca będzie czekał na naszych gości w strefie przylotów z wydrukowanym imieniem i nazwiskiem osoby przylatującej. Opłatę należy uiścić bezpośrednio u kierowcy. Koszt przejazdu dla maksymalnie 4 osób to 85 zł (20 EUR). Natomiast dla grup powyżej 4 osób to 120 zł (30 EUR).
Czy ręczniki i pościel są zapewnione?
Tak. Zapewniamy (bezpłatnie) zarówno ręczniki jak i pościel.
Czy znajdę w apartamencie suszarkę, żelazko i deskę do prasowania?
Tak. Suszarka, deska i żelazko do prasowania są dostępne w każdym apartamencie.
Jak wygląda odbiór kluczy do apartamentu?
Informacje dotyczące meldunku dostaną Państwo w mailu potwierdzającym rezerwację. Przywitamy naszych gości bezpośrednio w apartamencie i przekażemy klucze.
Czy oferują Państwo jakieś wycieczki w Krakowie i poza?
Tak. Współpracujemy z jedną z najlepszych agencji turystycznych w Krakowie. W zakładce „usługi” znajdą Państwo całą naszą ofertę. Prosimy o zapoznanie się z nią i jeśli będą Państwo zainteresowani którąś z pozycji prosimy o kontakt a my zajmiemy się organizacją.
Czy zapewniają Państwo łóżeczko, krzesełko bądź wanienkę dla dzieci?
Tak. Możemy zorganizować dla naszych młodszych gości zarówno łóżeczko, krzesełko czy też wanienkę. Prosimy o wcześniejszą informację, że będą one potrzebne.
Czy znajdę na mieszkaniu jakieś rekomendacje, co do restauracji, klubów czy też miejsc wartych odwiedzin?
Tak. W każdym apartamencie będzie czekał na naszych gości katalog z rekomendacjami i opisem głównych atrakcji w Krakowie.
Czy WiFi jest dostępne w apartamencie?
Tak. W każdym apartamencie jest WiFi. Nazwa sieci i hasło będą czekały na naszych gości w apartamencie.
Czy mogę przyjechać ze zwierzakiem?
Bardzo lubimy zwierzątka, ale ze względu na komfort wszystkich gości nie zezwalamy na ich pobyt. Liczymy na Państwa zrozumienie.
Czy można palić w apartamencie?
Aby utrzymać nasze apartamenty zawsze świeże i przyjazne wszystkim gościom nie zezwalamy na palenie wewnątrz apartamentów.
Czy kuchnia jest w pełni wyposażona?
Tak. Nasze apartamenty posiadają w pełni wyposażone kuchnie. Znajdą Państwo w nich wszelkie potrzebne sprzęty i naczynia do przygotowania posiłków. Dodatkowo, w każdym apartamencie jest toster, mikrofalówka i express do kawy (głównie przelewowy).
Czy mogę liczyć na zniżkę?
Przy długoterminowych pobytach oferujemy atrakcyjne zniżki. Prosimy o kontakt w celu otrzymania więcej informacji.
Czy właściciel mieszka w tym samym budynku?
Nie. Aczkolwiek, jesteśmy dostępni 24/7.
Jak mogę dokonać rezerwacji?
Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów:
1) rezerwacja przez maila bądź telefoniczna
2) rezerwacja online przez moduł rezerwacji
3) rezerwacja przez serwisy internetowe takie jak Airbnb bądź Booking
Polecamy rezerwację bezpośrednią (opcja 1 i 2) aby uniknąć dodatkowych kosztów administracyjnych.
Jakie są warunki rezerwacji?
Przy rezerwacjach dłuższych niż 3 dni prosimy o przedpłatę w wysokości odpowiadającej kwocie jednej doby.
Jaka jest minimalna i maksymalna długość pobytu?
Z reguły wymagamy rezerwacji na minimum dwie doby. Aczkolwiek, w wyjątkowych sytuacjach zezwalamy na pobyt jednodniowy. Długość pobytu ogranicza jedynie dostępność apartamentu.
Czy apartament jest przystosowany na podróż służbową?
Tak. Każdy nasz apartament jest przystosowany na pobyt w celach służbowych. Znajdą Państwo miejsce do pracy, a WiFi nie sprawi trudności w szybkim połączeniu z siecią.